משלוח חינם בקניה מעל 700 ש”ח

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

גברים רבים מעוניינים לרכוש מתנות לבנות הזוג שלהן אך הם לא יודעים מה לקנות כיוון שהם מחפשים מתנה לאישה שיש לה הכל. לאור ההיכרות שלהם איתה, הם יצטרכו לבחון כמה וכמה אופציות עד שימצאו מוצרים שלבטח ישמחו אותה כי הם לא נמצאים ברשותה.

הנראות של חדר השינה

אם סוקרים את חדר השינה ואת השידה, אפשר לראות מהן הנקודות שיש לטפל בהן, כמו לדוגמה העובדה שהתכשיטים נמצאים בקופסה ישנה וקטנה, לכן יום ההולדת זו הזדמנות מעולה לרכוש עבורה קופסה גדולה בת כמה קומות שאפשר לארגן בה באופן יפהפה את כל התכשיטים השונים, הטבעות, התליונים, הצמידים והעגילים. מעבר לכך כדאי לרכוש עבורה גם מתלה שהיא תוכל לתלות עליו את השרשרות וכך הן לא תסתבכנה זו בזו.

בנוסף לכך כדאי לראות כיצד מאורגנים כלי האיפור שלה, האם הם מסודרים, צפופים או מבולגנים. אם התשובה היא שהמצב אינו מזהיר, כדאי לבצע קנייה של מתנה לאישה שיש לה הכל שהיא קופסת איפור של ברלה. מדובר בקופסה קומפקטית וגדולה שיש בה כמה רבדים ולכן יש בה מיקומים ייעודיים לפריטים שונים על פי גודלם. כמו לדוגמה מקום לצלליות, לעפרונות הצבעוניים, למברשות ועוד. לאחר קבלת הקופסה המרהיבה כל אישה מסדרת את הפריטים האישיים שלה בקופסה זו ונהנית מהמראה הקסום.

מתנה לאישה שיש לה הכל

תיק לכל מטרה

נשים אוהבות מאד תיקים, בכל גודל ובכל צורה. לכל אחד מהתיקים יש מטרה אחרת, יש כאלו שמתאימים לעבודה ביום יום, אחרים מתאימים יותר לטיולים ויש גם תיקים קטנים שהם נוחים ביותר לבילוי בערב או בעת הגעה לאירועים. לכן מתנה לאישה שיש לה הכל שהיא תיק, תתקבל תמיד בשמחה כיוון שכל אחת אוהבת לחדש כל הזמן.

אפשר לקנות גם ארנק תואם מבחינת הנראות ובגוון זהה וכך לכל אישה יש תחושה שהיא אלגנטית ואקסקלוסיבית בזכות המוצרים היוקרתיים שהם איכותיים ומחמיאים לה מאד.

מתנות ייחודיות לנשים

נשים רבות אוהבות מאד תכשיטים ולכן ביום הולדת, יום נישואין או בכל יום מרגש אחר אין כמו תכשיט כדי לשמח אותה. כדאי לראות אילו פריטים קיימים בקופסת התכשיטים שלה ומה חסר ובהתאם לכך לרכוש פריטים בסגנון האהוב עליה. צמיד טניס יפהפה, טבעת עם הטבעה של השם שלה, שרשרת ארוכה או צמודה עם תליון מפתיע הכולל את שמות הילדים, עגילים עם אבני חן מרהיבות ועוד. אין ספק שהיא תתרגש כשהיא תפתח את הקופסה ותראה את התכולה שלה.

הפתעות ליום הולדת

כל מתנה היא אושר גדול ולכן אפשר לקנות מתנות שונות שהן פיזיות או להזמין חופשה בהפתעה בארץ או בחו”ל, לתאם יום בספא, או טיסה מהנה בכדור פורח. אם אתם חושבים על מתנה יוצאת דופן, תוכלו למצוא באתר של ברלה המון רעיונות של מוצרים מעוצבים ואיכותיים.