משלוח חינם בקניה מעל 700 ש”ח

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תאריך יום ההולדת הוא מועד חשוב עבור כל אישה והיא תמיד מצפה הן שיחגגו לה והן שיפתיעו אותה עם מתנות נפלאות. עבור הסובבים אותה זה תמיד קשה לבחור מתנה לאישה ליום הולדת כי כמו רובן, יש לה הכל ולכן הסובבים אותה בוחנים אפשרויות של קניית פריטים מיוחדים שיסבו לה אושר רב.

בחירה של מתנה

קו החשיבה בנושא מתנה לאישה ליום הולדת הוא לקנות פריט פונקציונלי כך שהוא ישמש אותה בפועל ושהוא יהיה יפה ומעוצב כך שיתאים לקו העיצובי הביתי או המשרדי וייצור שילוב מנצח. הדרך למציאת המתנה המושלמת עוברת דרך אתרי האינטרנט שיש בהם פריטים ייחודיים ולכן קיימת סבירות גבוהה שהם יהיו המתאימים ביותר לאישה שחוגגת את יום הולדתה.

אחת האפשרויות המסקרנות היא לרכוש עבורה תיק קלאץ’ שמתאים לאירועים והוא נמכר בכמה גוונים כמו וורדרד, שחור ושמנת. או לחלופין תיק קטן אחר של ברלה שיהיה אידאלי למפגשים בערב שבהם האישה זקוקה רק לכמה פריטים קטנים איתה. מעבר לכך אפשר לרכוש ארנק תואם שנכנס באופן חלק לתיק זה ומתאים לכל הצרכים הבסיסיים, כיוון שיש בו מקום לאחסון שטרות ומטבעות של כסף, כרטיסי אשראי, תעודות חשובות כמו רישיון נהיגה ועוד.

השילוב של שני הפריטים האלו מעניק לכל יציאה אבזור מושלם. במקום להניח פריט מסוים בידיים כמו צרור המפתחות האישי, מניחים גם אותו בתוך התיק וכך הכל נמצא בו ואין סיכוי לאבד פריט זה או אחר תוך כדי האירוע.

מתנה לאישה ליום הולדת

מתנות אישיות ליום הולדת

אפשרות נוספת של מתנה לאישה ליום הולדת היא קופסה לאיפור שבה היא יכולה לסדר בנוחות מקסימלית את כל כלי האיפור שלה, סומק, עפרונות צבעוניים, צלליות צבעוניות ועוד. לכל אחד מסוגי המוצרים יש מיקום ייעודי עבורו ולכן קל מאד לשלוף כל פריט, להשתמש בו ולאחר מכן להחזיר אותו למקומו.

אפשר להניח קופסה זו על השידה בחדר השינה ולהניח לצידה קופסה דומה שמכילה ארבעה שעונים יוקרתיים. כך נוח מאד לאחסן את השעונים האישיים ולקחת בכל פעם את השעון הרצוי על פי ההתאמה הטובה ביותר לנראות וללבוש שנבחר לבילוי או למקום העבודה.

יהלומים הם חבריה הטובים של כל אישה

כל אישה נרגשת לקבל מתנה, אך כשמדובר בתכשיט כמו טבעת, צמיד שהוא משובץ ביהלומים או לחלופין בתכשיט יפהפה כמו שרשרת עם תליון מסקרן, מיד עם קבלת המתנה האישה תענוד עדי זה תביט במראה ותהיה מוקסמת מהמחווה הגדולה ומהחשיבה הייחודית.

כאשר יש הרבה תכשיטים כדאי לרכוש מתנה לאישה ליום הולדת שהיא מתלה תכשיטים יפהפה ופרקטי. עליו אפשר להניח במרווחים תכשיטים שונים וכך השרשראות אינן קשורות זו בזו.

באתר של ברלה תמצאו אפשרויות ייחודיות ולכן זה הזמן לבחון את כולן ולקבל החלטה מהו הפריט שהוא הנחוץ ביותר לאישה זו ובהתאם לתקציב לרכוש אותו.