משלוח חינם בקניה מעל 700 ש”ח

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תיק איפור הוא צורך אלמנטרי של כל אישה, הן בבית והן בנסיעות. זו הסיבה שכל אחת מהן מחפשת תיק איפור קטן אולטימטיבי שיש בו את כל היתרונות.

בחירה של תיק איפור

לכל אישה יש הרבה מוצרי איפור בגדלים שונים ולכל מיני מטרות, לכן חשוב לה שלכל סוג של מוצרים יהיה המיקום הייעודי שלהם כמו לדוגמה מתקן שבו ימוקמו כל מברשות האיפור בגדלים השונים, מתקן נוח לכל העפרונות בכל הגוונים, מיקום להנחת כל השפופרות של הקרמים כך שלא יוצר מצב שתהיה נזילה של החומר החוצה, מקום למכלים של לק, לקופסאות של הצלליות ועוד.

כאשר יוצאים לנסיעות הן בארץ והן בחו”ל אפשר להסתפק באפשרות של תיק איפור קטן של ברלה ולארגן בתוכו את כל הדברים החשובים לפרק הזמן של הנסיעה.

תיק איפור קטן

תיקי איפור קומפקטיים מובילים

יש כמה רעיונות שהם הטובים ביותר עבור תיק איפור קטן כמו לדוגמה:

  • תיקי איפור יוקרתיים של MARBLE-BLUSH  שיש בהם פס זהב לרוחבם ולכן הם מעניקים מראה ייחודי. אפשר לרכוש תיק זה בצבע ורוד בלאש או שיש ובהתאם לכמות כלי האיפור להזמין את הדגם הקטן או את הדגם הגדול.
  • תיק איפור שקוף של ברלה שיש בו בקבוקים קטנים של מוצרי טיפוח מעולים לילי כמו תחליב גוף, תרסיס גוף וג’ל רחצה. דגם זה קיים גם כתיק גדול יותר ובו בקבוקים גדולים יותר של מוצרי הטיפול הנדרשים ג’ל רחצה ותרסיס גוף.
  • תיק איפור קטן עם מעטפת סגירה הנמכר בצבע כחול כהה דמוי נחש, טואופ או בלאש. יש בו מקום ייעודי לכל מברשות האיפור, השפופרות ומוצרי האיפור. יש בו רוכסן כך שהוא אידאלי לאחסנת פריטים. לאור יופיו המיוחד הוא יכול גם לשמש תיק ערב יפהפה שאפשר להניח בו כמה פריטים בסיסיים כמו צרור מפתחות, טלפון סלולרי ועוד.
  • תיק יפהפה של TED BAKER שמתאים הן לכלי איפור והן לכלי רחצה. יש בו תאי אחסון שימושיים והמראה המרהיב שלו הוא רקע שחור והדפסים של פרחים מרהיבים כך שאי אפשר להתעלם ממנו.

תיק איפור לכל עת

כל אישה מחדשת מדי פעם את מלאי התיקים שלה ולכן גם תיק איפור קטן נמצא ברשימה זו. לאחר כמה נסיעות, אין כמו לחדש ולראות אילו דגמים חדשים קיימים. הבחירה נופלת על תיק שיש בו מספיק מקום לכל התכולה שהאישה הזו נוהגת לקחת איתה לנסיעות הקצרות והארוכות.

אם גם את חושבת שהגיע הזמן לחדש את הפריטים שאת לוקחת לטיולים, ראי כאן באתר את ההיצע הגדול הן של הדגמים הפונקציונליים והן של הגוונים יוצאי הדופן וכך תוכלי לבחור מהו התיק המיטבי עבורך. אנשי הלוגיסטיקה שלנו יעשו כל שניתן כדי לספק לך מוצר חדשני זה תוך פרק זמן קצר כדי שתיהני כבר בנסיעה הבאה שלך מתיק חדש.