משלוח חינם בקניה מעל 700 ש”ח

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אין ספק שאחד הדברים האהובים על נשים הוא לקבל מתנות מעצימות לנשים. ברוב המקרים רוכשי המתנות מכירים היטב את האישה ולכן עושים כל שניתן כדי להתאים את השי לאדם ספציפי זה.

חדשנות היא שם המשחק

אחת האופציות המעניינות היא מתנות מעצימות לנשים שמעניקות להן ערך מוסף וזאת לאור השימוש בהן. יש הרבה רעיונות שמיישמים אותם במוצרים החדשים והם מעניקים לאישה חיים הרבה יותר נוחים בתחומים שונים. כאשר קונה המתנה רואה מגוון של מוצרים כמתנה, תמיד יהיה אחד שעליו הוא יגיד, זו בדיוק המתנה המתאימה כיוון שמדובר בפריט שיש לה צורך.

המטרה היא לקנות מוצר שהוא יפה אך שיהיה פונקציונלי ולכן יהיה בו שימוש נרחב. וכשמוצאים מוצרים שיש בהם שילוב מנצח זה, הדרך לרכישה היא קצרה מאד.

מתנות מעצימות לנשים

פריטים אישיים לכל אישה עם מתנות מעצימות לנשים

יש כמה אופציות מעניינות מאד עבור מתנות כמו לדוגמה:

  • קופסאות תכשיטים הקיימות בכמה דגמים ובכמה גדלים. בכל אחת מהן יש שפע של מקומות אחסון שהם ייעודיים למוצרים מסוימים, כמו הנחת שרשרות באופן חופשי כדי שהן לא תסתבכנה זו בזו, מקום מיוחד לטבעות, לצמידים, לתליונים, עגילים וכו’. אפשר לרכוש קופסה מסוג זה שיש בה קומה אחת או כמה קומות וזאת בהתאם לכמות התכשיטים.
  • אביזרים לנסיעות כמו ארנקים קטנים שיש בהם מקום לשטרות, לכסף קטן, לכרטיסי אשראי ולדרכון.
  • ארנקים נפלאים של ברלה שקיימים בכמה וכמה צבעים ואפשר לאחוז אותם בנוחות מקסימלית. כל הדברים האלמנטריים נמצאים בתוך הארנק וזה מאד נוח שהכול מרוכז בו.
  • תיקי גב נהדרים קטנים או גדולים שמותאמים לנשים, הם יפים מאד, קיימים בכמה גוונים ונוחים מאד לנשיאה יום יומית בדרך לעבודה, לסידורים או בטיול בחו”ל.
  • תיקים דו מפלסיים שהם אידאליים כמתנות מעצימות לנשים כיוון שהם מאפשרים אחסון מועט או אחסון רב בהתאם לצורך המשתנה של האישה.
  • תיקי קלאץ’ מרהיבים שמוצעים בכמה וכמה צבעים ואפשר בכל פעם לבחור ארנק אחר שהוא המתאים ביותר לגווני הביגוד של האישה כשהיא יוצאת לאירוע או לבילוי.
  • תיקי רחצה הם מוצר נדרש וכל אישה נהנית מהעובדה שיש לה תיק חדש שבו היא מרכזת את כל כלי הרחצה בצורה נוחה לאור החלוקה של התאים. בחלק מתיקי הרחצה יש גם מקום ייעודי לכלי האיפור וכך מדובר בנוחות מקסימלית.
  • גם כשהאישה נמצאת במשרד, היא נהנית מהאופציה של מתנות מעצימות לנשים שמסייעות לה בחיי היום יום כמו מעמד עבור הסלולרי, תיק לאחסון, תיק ייעודי לכל אביזרי ה – tech יחד, נרתיק יפהפה ופרקטי מעור, תיק יפהפה ומרופד עבור המחשב הנייד ועוד.

אם אתם מחפשים מתנות יוצאות דופן, הגעתם למקום הנכון. באתר של   BARELA יש שפע של רעיונות מקוריים כך שיהיה לכם קל מאד לסמן את הפריטים הנחוצים ולבצע הזמנה בפועל לשמחתה הגדולה של מקבלת המתנה.