משלוח חינם בקניה מעל 700 ש”ח

Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

בחירת מתנה היא משימה לא פשוטה עבור בנות הזוג שמעוניינות לרכוש מתנות לגבר שיש לו הכל ולמצא מתנה שהיא יוצאת דופן ולכן היא תשמח אותם.

קו החשיבה של מתנות לגבר

הגברים המודרניים קונים לעצמם כל מה שהם צריכים בחנויות בקניון או באתרי האינטרנט ולכן הבחירה של מתנות לגבר שיש לו הכל, הופכת להיות מורכבת ביותר. במקרים האלו כדאי להתעדכן באתרי האינטרנט המובילים ולראות את ההיצע המגוון של המתנות החדשות שקיימת סבירות גבוהה שאין אותן לאדם זה.

מתנות לגבר שיש לו הכל

המתנות המובילות לגברים

השילוב של מתנה איכותית שהיא לבטח מוצר שמקבל המתנה יאהב, הוא השילוב המנצח של מתנות לגבר שיש לו הכל ולכן מתוך מבחר זה אפשר לרכוש פריטים מעולים כמו לדוגמה:

  • נרתיק יפהפה עבור אחסון שעונים. קיימים כמה דגמים מרהיבים למטרה זו והם נוחים מאד לאחסון ולשליפה של השעון שמעוניינים לענוד היום. זו גם אופציה אידאלית עבור מי שנוסע לחו”ל ומעוניין לקחת אתו כמה שעונים ייצוגיים.
  • מתנות לגבר שיש לו הכל כוללות מעמד מקסים להטענת ניידים, שהוא נוח לשימוש בבית, במשרד, בחו”ל ובכל מקום אחר.
  • תיק רחצה של Barela אשר מתאים לנסיעות בארץ ובעולם. הייחוד שלו הוא בכך שיש בו תאי חלוקה נוחים מאד ולכן קל לאחסן בהם את הפריטים השונים ואין מצבים שבהם המוצרים נופלים או עוברים מתא לתא.
  • פריטים שונים שכולם יחד הופכים את החופשה מעבר לים למושלמת:
    • ארנק קומפקטי ומרשים שיש אפשרות להניח בו כרטיסי אשראי שנשלפים בקלות, שטרות כסף וגם כסף קטן.
    • נרתיק מיוחד שאפשר לאחסן בו את כל מה שקשור לנושא TEC – מטען לנייד, אוזניות אלחוטיות ועוד.
    • קופסה מדהימה שאפשר לאחסן בה פריטים קטנים וכך נוח מאד לשמור עליהם, כמו חפתים עבור החולצות המחויטות הארוכות, וגם שעונים.
    • נרתיק אחסון נוח מאד לשימוש בשדה התעופה כאשר יש צורך להוציא שוב ושוב את הדרכון.
    • תג למזוודה שלBarela  אשר קל מאד לרשום בדף המצורף אליו את המידע האישי ולאחר מכן להצמיד תג כזה לכל תיק או מזוודה.

מתנות לא מוחשיות לגברים

מעבר לכל המתנות הפיזיות שהן אידאליות כמתנות לגבר שיש לו הכל, אפשר להפתיע את הגבר במתנות שהן אינן מוחשיות. לתאם יום ספא בבית מלון יוקרתי, לרכוש לו כרטיסים להופעה של זמר או של להקה שהוא מאד אוהב את המוסיקה שלהם, או לחלופין כרטיסים להופעה של סטנדאפיסט מצחיק. כמו כן אפשר לתאם סוף שבוע בצימר בישראל או קפיצה קטנה לחו”ל כדי לראות נופים מרהיבים.

אנחנו נשמח לעזור לכם בשלב ההתלבטות, ראו את ההיצע הגדול באתר של Barela ולבטח תמצאו כמה פריטים שהם המתאימים ביותר לגבר שלכם. אנחנו נדאג למשלוח מהיר עד פתח ביתכם כך שהחבילה תגיע במועד ליום ההולדת, יום הנישואין או לכל אירוע משמח אחר.