משלוח חינם בקניה מעל 700 ש”ח

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לארגן את מוצרי האיפור?

איך תארגני את מוצרי הטיפוח שלך? הפתרון המושלם לאחסון תכשיטים ואחסון האיפור

מוצרים יקרים ובעלי ערך כמו תכשיטים או מוצרי טיפוח ראויים למקום מיוחד בו הם ישמרו היטב ובצורה מסודרת ונוחה לשימוש. אבל נשים רבות אינן מאחסנות את התכשיטים והאיפור שלהן בצורה נכונה, מה שעלול לגרום לבלגן במקרה הטוב ולפגיעה במוצרים במקרה הפחות טוב.

אחסון לא נכון נובע מסיבות שונות ומגוונות, כמו למשל חוסר ידע על איפה קונים קופסת תכשיטים או ארגונית איפור או תפישות מוטעות לגבי האופן בו יש לאחסן את המוצרים על מנת לשמור עליהם לאורך זמן.

אך סידור התכשיטים ומוצרי הטיפוח יכול להיות קל ופשוט. בעזרת כמה צעדים בסיסיים תוכלי להשתמש במוצרים האהובים עליך בנוחות ולהנות מהם לאורך זמן רב יותר. במאמר הבא נציג שיטות אחסון תכשיטים שונות, נסביר איך לארגן את מוצרי האיפור בצורה הטובה ביותר וגם איפה אפשר לקנות קופסת תכשיטים איכותית לשמירה על תכשיטים יקרים.

איך לסדר תכשיטים?

הטיפ הראשון והחשוב ביותר לשמירה על תכשיטים בצורה מסודרת הוא אחסון נכון בקופסת תכשיטים מאורגנת ונקייה. קופסת אחסון תכשיטים צריכה להיות מרופדת בבד רך או לכל הפחות בעלת חלוקה פנימית למספר תאי אחסון שיאפשרו הפרדה של התכשיטים.

יש לא מעט קופסאות אחסון תכשיטים שאין להן מספיק תאים לכל התכשיטים, מה שגורם לכך שהם מאוחסנים יחד באותו התא, מסתבכים אחד בשני או נשחקים ונשרטים מהמגע. לכן, לפני הקנייה של קופסת תכשיטים חדשה חשוב לבדוק כמה תכשיטים יש לך וכמה מקום אחסון פנימי דרוש כדי לשמור עליהם בצורה הטובה ביותר.

המלצה נוספת היא להפריד בין תכשיטים שנמצאים בשימוש יום- יומי לבין תכשיטים יקרים במיוחד או תכשיטים לאירועים מיוחדים. את התכשיטים שנמצאים בשימוש רב ניתן לשמור בקופסה המונחת במקום נגיש, כמו למשל על השידה בחדר השינה או בפינת האיפור. לצורך זה חפשי קופסת תכשיטים יוקרתית שתהיה לא רק שימושית אלא גם יפה וראויה לתצוגה. 

אחת הסיבות שנשים אינן הולכות עם חלק מהתכשיטים היפים שלהן היא שהן לא רואות אותם בתוך הבלגן בקופסה. שמירה על התכשיטים בקופסה מסודרת ומרווחת תעזור לך לראות את כל המבחר בקלות ולהנות ממנו בכל פעם מחדש.

איך לסדר מוצרי טיפוח ואיפור?

בין אם את חובבת מושבעת של מוצרי טיפוח ואיפור ובין אם יש לך רק מספר מוצרים מצומצם ואיכותי, בוודאי תרצי לאחסן ולשמור על המוצרים האלה בצורה הטובה ביותר. רוב מוצרי הטיפוח יכולים להישמר למשך פרק זמן ארוך בתנאי החדר כל עוד מקפידים על מספר כללים חשובים.

מוצרי טיפוח לא אוהבים להיות בשמש ישירה לכן, אם פינת האיפור שלך חשופה לשמש, מומלץ לאחסן את המוצרים במגירה או בתוך קופסאות אחסון איפור כדי למנוע התיישנות מואצת של המוצרים והתפרקות של החומרים הפעילים.

הקדשת אזור בבית לטיפוח, למשל פינת איפור בחדר השינה, היא דרך מצוינת לשמור את המוצרים בצורה מסודרת שגם תגרום לך להרגיש מיוחדת ומטופחת. אחסון מברשות איפור, שפתונים וצלליות בתוך ארגונית איפור איכותית יעזור לך לראות ולגשת למוצרים בקלות.

בחנויות נבחרות ניתן למצוא פתרונות אחסון איפור רבים וטובים שיעזרו לך לשמור על המוצרים שלך לאורך זמן ובצורה מסודרת. אם אין לך מגרות מובנות בשולחן האיפור תוכלי לקנות מוצר משלים כמו למשל ארגונית איפור 3 מגירות שיושבת על גבי השולחן ומספקת שפע מקום למוצרי הטיפוח השונים.

כמו עם תכשיטים, גם מוצרי טיפוח ואיפור כדאי לחלק לאלו שנמצאים בשימוש יום – יומי ולאלה שלא. את המוצרים השימושיים כדאי לשמור במקום נגיש בצורה כזאת שתוכלי למצוא את המוצר שלו את זקוקה במבט אחד מהיר. את המוצרים שנמצאים פחות בשימוש או המוצרים שקנית כגיבוי למוצרים האהובים עליך כדאי לאחסן במקום נפרד שניתן לגשת אליו למקרה הצורך.

התכשיטים ומוצרי הטיפוח שלנו גורמים לנו להרגיש יפות ובטוחות בעצמנו ולכן הם יקרים לליבנו. אחסון של תכשיטים ואיפור בצורה טובה עוזר לנו לשמור על המוצרים לאורך זמן ואם נבחר בקופסאות אחסון שהן לא רק איכותיות אלא גם יפות ואלגנטיות, נוכל להנות מרווח כפול – גם סדר וניקיון וגם פריט נוי יפה לקשט בו את החדר.

אם את מחפשת דרך קלה ופשוטה לשמירה על התכשיטים ומוצרי הטיפוח שלך, הגעת למקום הנכון. חברת BARELA מייבאת לארץ את המותגים המובילים בתחום אחסון התכשיטים ומוצרי טיפוח ומקפידה על בחירת מוצרים איכותיים ויוקרתיים שיתאימו לכל אישה. נשמח לעמוד לשירותך במציאת פתרונות מושלמים לאחסון תכשיטים ומוצרי טיפוח שיעזרו לך לשמור על הפריטים היקרים לך ביותר.